سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیف الشاهر13(شمشیر کشیده)
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
داغ کن - کلوب دات کام اگه دوست داشتید سری هم به آرشیو بزنید
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/1/9 توسط کربلایی عباس 13

بسم رب الشهداء و الصدیقین

درد دل انسان با خداوند رحیم و رحمان

گفتم:خسته ام

گفتی:لاتقنطوا من رحمة الله(از رحمت خدا نا امید نشید"زمر53")

گفتم:هیچ کی نمیدونه تو دلم چی می گذرهیا رب

گفتی:ان الله یحول بین المرء و قلبه(خدا حائل است بین انسان و قلبش"انفال24")

گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم

گفتی:نحن اقرب الیه من حبل الورید(ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم "ق16")

گفتم:ولی انگار اصلأ منو فراموش کردی!

گفتی:فاذکرونی أذکرکم(منو یاد کنید تا یاد شما باشم"بقره152")

گفتم : تا کی باید صبر کنم؟

گفتی: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا(تو چه میدونی!شاید موعدش نزدیک باشه"احزاب63")

گفتم:تو بزرگی ، و نزدیک برای من کوچیک خیلی دوره! تا اون موقع چیکار کنم؟

گفتی:واتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الله(کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه"یونس109")

 گفتم:خیلی خونسردی! تو خدایی وصبور! من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچیک... یه اشاره کنی تمومه!

گفتی:عسی ان تحبوا شیئأ و هو شر لکم(شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه"بقره216")

گفتم:ان عبدک الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟

گفتی:ان الله بالناس لرئوف رحیم(خدا نسبت به همه مردم*نسبت به همه*مهربونه"بقره143") 

گفتم دلم گرفته

گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا(مردم به چی دل خوش کردن؟!)(باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن"یونس58")

گفتم:اصلا بی خیال توکلت علی الله

گفتی: ان الله یحب المتوکلین(خدا اونایی رو که توکل می کنن دوست داره"آل عمران 159")

گفتم: خیلی چاکریم

گفتی: حواست رو خوب جمع کن و یادت باشه  که *و من الناس و یعبد الله علی حرف فإن اصابه خیر اطمأن به و إن اصابته فتنه إنقلب علی وجهه خسر الدنیا و الاخرة(بعضی مردم خدا رو فقط به زبون عبادت می کنن. اگه خیری بهشون برسه، امن و آرامش پیدا می کنن . اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن ، رو گردون میشن خودشون تو دنیا و آخرت ضرر می کنن"حج11")

گفتم: چقدر احساس تنهایی می کنمای خدا

گفتی: فإنی قریب(من نزدیکم "بقره186")

گفتم: تو همیشه نزدیکی من دورم ...کاش میشد بهت نزدیک شم

گفتی: واذکرو ربک فی نفسک تضرعأ و خیفه و دون الجهر من القول بالعدو و الأصال(هر صبح و عصر پروردگارت رو پیش خودت با خوف و تضرع و با صدای آهسته  یاد کن"اعراف205")

گفتم: این هم توفیق می خواد

گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم(دوست ندارید خدا ببخشدتون"نور22")

گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی

گفتی: و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه(پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید"هود90")

گفتم: با این همه گناه آخر چکار می تونم بکنم؟

گفتی: ألم یعلموا إن الله هو یقبل التوبة عن عباده(مگه نمیدونید خداست که توبه رو از بنده هاش قبول می کنه"توبه104")

گفتم: دیگه روی توبه ندارم

گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب(*ولی*خدا عزیزه و دانا و آمرزنده گناهاست و پذیرنده توبه"غافر2-3")

گفتم: با این همه گناه برای کدوم گناهم توبه کنم؟

گفتی: إن الله یغفر الذنوب جمیعأ(خدا همه ی گناها رو می بخشه"زمر53")

گفتم: یعنی بازم بیام ؟ بازم من میبخشی؟

گفتی: و من یغفرالذنوب إلا الله(به جز خدا کیه که گناها رو ببخشه؟"آل عمران 135")

گفتم: نمیدونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم !آتیشم میزنه ، ذوبم میکنه، عاشق میشم...توبه میکنم

گفتی: إن الله یحب التوابین و یحب المتطهرین(خدا هم توبه کننده ها و هم اونایی که پاک هستن رو دوست داره"بقره222")

ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک

گفتی: ألیس الله بکاف عبده(خدا برای بنده اش کافی نیست"زمر36")

گفتم: در برابر این همه مهربونیت چکار میتونم بکنم؟

گفتی: یا أیها الذین آمنوا أذکروا الله کثیرأ و سبحوه بکرة و أصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمات إلی النور و کان بالمؤمنین رحیما(ای مومنین! خدا رو زیاد یاد کنین و صبح وشب تسبیحش کنید. او کسی است که خودش و فرشته هاش بر شما درود و رحمت می فرستن تا شما رو از تاریکی ها به سوی روشنایی بیرون ببرن . خدا نسبت به مومنین مهربونه"احزاب41-43")

اگه لذت بردین تعجیل در امر امام زمانمون و سلامتی نائب برحقش امام خامنه ای و شادی روح شهدا و امام شهدا و 14 معصوم و... صلوات

امیدوارم منو با نظراتتون خوشحال کنید

الحق مع علی و اولاده



داغ کن - کلوب دات کام اگه دوست داشتید سری هم به آرشیو بزنید
.: Weblog Themes By Pichak :.










تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک