سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیف الشاهر13(شمشیر کشیده)
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
داغ کن - کلوب دات کام اگه دوست داشتید سری هم به آرشیو بزنید
نوشته شده در تاریخ جمعه 91/1/11 توسط کربلایی عباس 13

بسم رب الشهداء و الصدیقین

87/11/15 - 10:56
 شماره: 8711150442
اختصاصی فارس/ در جلسه دیشب کمیسیون ویژه مجلس اتخاذ شد
بنزین
تصویب اولیه قیمت بنزین 350 و گازوئیل 100 تومان

خبرگزاری فارس: کمیسیون ویژه لایحه تحول اقتصادی مجلس شب گذشته در بررسی جزئیات لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها قیمت گازوئیل را 100 و قیمت بنزین را 350 تومان برای سال 88 به تصویب اولیه رساند.

 گزارش خبرنگار اقتصادی فارس حاکی است، محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه روز گذشته این پیشنهاد را مطرح کرد که به تصویب اولیه کمیسیون ویژه مجلس رسید. در عین حال یک عضو کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس با تایید این خبر به خبرنگار فارس گفت: این تصمیم اولیه است و ممکن است در بررسی‌های نهایی لایحه در صحن علنی مجلس تغییر کند. به گزارش فارس، کلیات لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها پیشتر در این کمیسیون به تصویب رسیده و قرار است بخشی منابع حاصل از آزادسازی این فرآیند به صورت نقدی بین دهک‌های پایین و متوسط جامعه تقسیم شده و آثار تورمی حاصل از آزادسازی قیمت انرژی را پوشش دهد .در صورت تصویب نهایی آزاد سازی کامل قیمت بنزین در صحن علنی مجلس، سهمیه‌بندی بنزین در سال آینده منتفی خواهد شد. انتهای پیام/

لازم به ذکر است که ایشان نماینده اردکان استان یزد میباشد که در مورد فتنه 88 ،یکسال بعد از طرح این لایحه شوم ونکبت بار که تمامی نمایندگان در صحن علنی مجلس (مرگ بر منافق / مرگ بر،ها ... و،کر ... و، خا...)سر میدادند جزو چهار نماینده ساکت و نشسته در مجلس بودند و در مورد فتنه 88 هیچگونه موضعی را اتخاذ نکردند و در زمره  ی ساکتین فتنه میباشد به راستی چرا؟  
جهت مشاهده متن کامل این خبر به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنید


داغ کن - کلوب دات کام اگه دوست داشتید سری هم به آرشیو بزنید
.: Weblog Themes By Pichak :.










تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک